استاندار فارس گفت: با توجه به افزایش میزان مبتلایان کووید ١٩ در استان فارس تصمیمات سخت گیرانه تری در انتظار استان فارس در اجرای محدودیت‌ها است.
کد خبر: ۹۱۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 01 November 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: عنایت الله رحیمی شامگاه شنبه در شورای اداری استان بیان کرد: آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان فارس در حال افزایش است و بایستی تصمیمات سختگیرانه‌تری در راستای اجرای محدودیت‌های ویژه‌ای اتخاذ گردد این در حالی است که بایستی به افراد به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز تشویق شوند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس یادآور شد: افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در استان فارس موجب شده تا صف انتظار برای بیماران کرونایی برای ورود به بخش مراقبتهای ویژه ایجاد گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که خیران و دولت در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر اجتماعی با حمایت‌های ویژه این افراد نقش ویژه‌ای در کاهش آمال حاصل از این بیماری داشته باشند.

رحیمی در ادامه بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در میان مردم حضور داشته باشند تا بتوانند بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنند استان فارس نیز در طرح هر کارمند یک حامی توانسته جایگاه خوبی در کشور داشته باشد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در استان فارس بیش از ۱۳۲ هزار کارمند دولتی در حال ارائه خدمت اند، اضافه کرد: میانگین دریافتی ایتام در کشور ماهانه ۲۸۰ هزار تومان بود این میزان در استان فارس به ۴۲۰ هزار تومان افزایش یافته است که نشان دهنده فعالیت مؤثری خیران استان فارس است.

او ادامه داد: خیران در استان فارس ماهانه ۹۹ هزار تومان به نیازمندان استان فارس کمک می‌کنند این میزان در کشور تنها ۷۵ هزار تومان است.

رحیمی یادآور شد: طی شش ماهه نخست سال قبل خیران در استان فارس ۴۰ میلیارد تومان به نیازمندان استان فارس کمک کردند که این میزان طی شش ماهه سال ۹۹ به ۶۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: برخی از معاندین به دنبال از بین بردن امنیت موجود در جمهوری اسلامی هستند این در حالی است که این افراد با تشویق مردم به ایجاد تجمع‌های غیرقانونی در تلاش هستند تا خدمات جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرند اما مردم ایران اسلامی و استان فارس همواره مردمی با بصیرت بوده و هرگز فریب معاندان کشور را نخواهند خورد.

استاندار فارس به موضوع خود مراقبتی در دستگاه‌های اجرایی با حضور بسیج ادارات، مدیران حراست و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار